درباره من
زندگی آکادمیک
در تهران و در دبیرستان کمال (نارمک) ریاضی فیزیک خواندم سپس سایر تحصیلاتم تا کنون در رشته اقتصاد و روش شناسی پژوهش از مقطع کارشناسی تا مقطع پسا دکترا طی شده.
کارشناسی را در ایران در دانشگاه شهید بهشتی خواندم و سپس با مهاجرت تحصیلی در دانشگاه های آلمان، بلژیک، فرانسه، انگلستان و آمریکا به دانشجویی و پژوهش های مبتنی بر داده پرداختم.
موضوع تز دکترایم مدل سازی های مدیریت و اقتصاد بخش سوم (مردم نهاد) بود و در چهاردوره پسا دکترا در موضوعات مختلف علوم اجتماعی با روش های سنجی و هوش مصنوعی به تحقیق پرداختم. هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در دانشکده حکمرانی هستم و در گروه نوآوری و پایداری (Innovation & Sustainability) در رشته های اقتصاد و محیط زیست در مقاطع ارشد و دکترا تدریس میکنم.
عموما موضوعات کلاس های من توسعه و مدل سازی های اجتماعیست. در پژوهش نیز به نابرابری، فقر، توسعه و رفاه علاقه مندم.
فعالیت های رسانه ای
مصاحبه ها و نشست ها
برای گفتمان سازی، پیشبرد و آزمون اجتماعیِ آنچه می آموزم به درخواست یا داوطلبانه در نشست ها و مصاحبه هایی در ایران شرکت میکنم.
اما نظراتم بیشتر در مقالات یا نشست های خصوصی و کمتر در کلاس هایم منعکس میشود. و بیش از همه در دل طبیعت ...
- مصاحبه با اکوایران (دنیای اقتصاد) نابرابری در علم اقتصاد
- مصاحبه با شبکه 5 روز ملی نخبگان
- سلسله نشست های عدالت وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی

نخبگی و توجه به مشکلات جامعه
در این مصاحبه که از طرف بنیاد ملی نخبگان به صدا و سیما معرفی شده بودم و متاسفانه هم زمان با حادثه کارگران معدن طبس بود، در این مورد صحبت میکردم که نخبگی در حل مشکلات واقعی نهفته هست نه تعداد مقالات و البته کمی هم در مورد نابرابری صحبت کردم.

عدالت در حکمرانی
در این سلسله نشست ها که به ابتکار وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در دانشکده حکمرانی انجام میشد محوریت با مباحث عدالت و توزیع منابع بود. بعدا در این مورد با داده های کلان کشور هم تحقیقاتی انجام دادم و منتشر شدند.
تجربه های پژوهشی
تجربه های بین المللی پژوهشی من در دانشگاه ها
برخی از بهترین دانشگاه هایی که من در اونها کار پژوهشی انجام دادم و بسیار آموختم. به عنوان فرصت مطالعاتی، دستیار پژوهشی استاد، پژوهشگر ارشد یا محقق پسادکترا. این تجربه ها باعث شدند که نگاه خلاقانه تری به مسائل پیدا کنم و از فضای آکادمیک مقلدانه و صرفا آموزشی فاصله بگیرم.

